loading...
FA24 | دانلود موزیک جدید , آهنگ و آلبوم جدید و مجاز رایگان
فا24 بازدید : 466 چهارشنبه 28 تیر 1391 نظرات (0)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای محمد جمال زاده با نام چشماتو میبوسم با سه کیفیت

( آهنگساز و تنظیم کننده : بابک زرین l ترانه سرا : یغما گلروئی )

( دکلمه : یغما گلروئی )

دانلود آهنگ با کیفیت MP3 320

Mohammad Jamalzadeh - Cheshmato Miboosam

دانلود آهنگ با کیفیت MP3 128

Mohammad Jamalzadeh - Cheshmato Miboosam

دانلود آهنگ با کیفیت OGG 64

متن ترانه :
متن ترانه

“چشماتو می بوسم”
چشماتو می بوسم بمون، من بی تو می پوسم بمون
دستاتو میگیرم، من بی تو می میرم بمون
چشماتو می بوسم بمون، من بی تو می پوسم بمون
دستاتو میگیرم، من بی تو می میرم بمون
راهم بده به آسمون، بی من نرو با من بمون
بعد از تو پر نمی زنه، این کفتر بی آشیون
رویا رو تو خوابم بیار، خورشید و تو دستم بذار
پایان جشن گریه شو، چشماتو می بوسم نرو
چشماتو می بوسم بمون، من بی تو میپوسم بمون
دستاتو میگیرم، من بی تو می میرم بمون
زیبا کن آواز منو، معنا کن عاشق شد ن
شب حبس تو چشمای تو، من بی تو می پوسم نرو
لبخند و از لبام نگیر، مهتابو از شبام نگیر
تسلیم تنهایی نشو، من بی تو می پوسم نرو
چشماتو می بوسم بمون، من بی تو میپوسم بمون
دستاتو میگیرم، من بی تو می میرم

منبع : نارین موزیک

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 18
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 40
  • باردید دیروز : 35
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 79
  • بازدید ماه : 194
  • بازدید سال : 1,065
  • بازدید کلی : 32,443