loading...
FA24 | دانلود موزیک جدید , آهنگ و آلبوم جدید و مجاز رایگان
فا24 بازدید : 31 چهارشنبه 28 تیر 1391 نظرات (0)

لابراتوارهای Kaspersky هم مدتی است که نسخه ی کاملی از تمامی محصولات خود را عرضه کرده اند. یک Total Security فوق العاده کامل که از لحاظ امنیت از تمامی محصولات Kaspersky قوی تر بوده و شامل تمامی موارد امنیتی نیز می شود. این نرم افزار که Kaspersky PURE Total Security نام دارد نوعی بسته نرم افزاریست که شاید بتوان به جرات گفت که در آن بیش از 10 نرم افزار که هریک می توانند به صورت جداگانه عرضه شوند وجود دارد. وجود Kaspersky Internet Security به صورت کامل در این نرم افزار و همچنین ابزارهای متعدد برای تهیه نسخه پشتیبان از فایل های انتخاب شده از سوی کاربر مهم ترین خصوصیاتی هستند که در همان نگاه اول هم به چشم می خورند. اما نکته بسیار جالب در مورد Kaspersky PURE این است که با وجود این همه امکانات سرعت اجرای آن نسبت به دیگر نرم افزارهای تولید شده از سوی Kaspersky نه تنها با کاهشی رو به رو نشده بلکه با بهینه سازی های انجام شده باید گفت که خیال کاربران از سرعت و کارآیی سیستم با استفاده از این نرم افزار می بایست کاملا راحت و آسوده باشد.
واسط کاربری فوق العاده جذاب و دیدنی که علاوه بر جذابیت می تواند در دسترسی کاربر به قسمت های مختلف نرم افزار هم بسیار مفید باشد از خصوصیات دیگر این نرم افزار محسوب می شود. اسکن دائمی سیستم و امکانات متعددی که برای امنیت بیشتر به منظور ایمن سازی فایل های شخصی در این نرم افزار گنجانده شده است نکته بسیار مهمی و ویژه ای است که همه کاربران باید به آن توجه داشته باشند.
کنترل فرزندان در استفاده صحیح از سیستم و اینترنت یکی از توابعی است که در ین ابزار جدید اضافه شده و در همان واسط کاربری اصلی هم قابل مشاهده است. گزینه های جدیدی نظیر My Control Center برای مشاهده آخرین تغییرات در نرم افزار گنجانده شده که آخرین گزارشات از اینترنت ، شبکه ، پهنای باند و همچنین آخرین به روز رسانی ها را به صورت کامل و دقیق ذخیره می کند. وجود Password Manager هم نکته بسیار روشنی است که از خصوصیات جالب و جدید و البته بسیار حائظ اهمیت در Kaspersky PURE Total Security است. تهیه نسخه پشتیبان از فایل ها و بازیابی سریع آن ها ، ساخت دیسک های راه انداز اختصاصی Kaspersky برای مواقع ضروری ، کیبورد مجازی و گزینه های بسیار دیگر را آن هایی که این ابزار را دانلود کنند می توانند استفاده کنند. گروه آسان دانلود پیشنهاد می دهد این نرم افزار کامل را دریافت کرده و از امکانات بسیار ویژه آن نهایت استفاده را ببرید.

فا24 بازدید : 25 چهارشنبه 28 تیر 1391 نظرات (0)

با وجود این همه نرم افزار اجرایی فایل های مالتی مدیا انتخاب یکی از آن ها کار بسیار دشواری به نظر می آید. نرم افزاری که در عین کارآیی بالا، حجم پائینی داشته و قادر به پخش اکثر فرمت ها هم باشد. همان طور که همه می دانیم نرم افزار های زیادی در این زمینه وجود دارند. JetAudio ،Windows Media Player،WinDVD ، PowerDVD و ... معروفترین آن ها به شمار می آیند. اما مهم ترین مشکلی که این نرم افزار ها دارند این است که هم حجمی نسبتا سنگین دارند و هم قادر به پخش بسیاری از فرمت ها نیستند. نرم افزاری موجود به نام KMPlayer موجود است که هم کم حجم می باشد و هم قادر به پخش تقریبا 99 دردصد فرمت های صوتی و تصویری است. نرم افزار بسیار ساده اما در عین سادگی با کارآیی بسیار بالا. هرکاربری که یک بار KMPlayer را تجربه کند مطمئنا انتخاب اولش همیشه همین نرم افزار خواهد بود. اساس کار KMPlayer با این تفکر بنیان نهاده شده که بتواند هر فرمت صوتی و تصویری را اجرا نماید. این نرم افزار با Decode کردن فرمت های مختلف کاربران را قادر می سازد تا هرفرمتی را که بخواهند اجرا نمايند. VCD ها و DVD ها هم با بهترین کیفیت ممکن می توانند اجرا شوند. پوسته های بسیار زیاد نرم افزار می توانند هرکاربری را به سمت خود جذب نمایند. اخیرا در نسخه های جدید امکان نمایش فیلم های سه بعدی با بهترین کیفیت هم فراهم شده است ؛ کاربرانی که فیلم های سه بعدی دارند می توانند حالا با بالاترین کیفیت به تماشای این گونه فیلم ها بنشینند.

قابلیت های كلیدی نرم افزار KMPlayer:
- محيطي جذاب و سه بعدي متفاوت با آنچه تا كنون ديده ايد
- پشتيباني از فرمتهاي صوتي و تصويري رایج
- امكان كپچر كردن فايلها با كيفيت قابل قبول
- در اختيار گذاشتن تمام اطلاعات يك فايل صوتي يا تصويري مانند
- هماهنگي و پشتيباني از برنامه های رایج صوتی و تصویری
- امکان استخراج تصاویر و فایل های صوتی به صورت اوریجینال
- سهولت در استفاده از نرم افزار
- نرم افزار بسيار كم حجم با قابليتهاي بسيار زياد
- قابليت تعريف و تنظيم كليدهاي پخش برنامه به آساني
- قابليت پشتیباني از پوسته و پلاگين هاي مختلف در برنامه
- قابليت نشان دادن اطلاعات فايلها به صورت كامل پشتيباني از فايلهاي فشرده
- پشتيباني كامل از فرمتهاي دي وي دي
- پشتباني كامل از فايلهاي فلش
- پشتيباني بالا از دوربين هاي ديجيتال
- دسترسی ساده تر به فایل های صوتی و تصویری
- امكان پخش فايلهاي AAC, OGG
- پشتيباني از Shockwave Flash/FLC/FLI
- پوسته هاي جذاب و زيبا با قابلیت خصوصی سازی
- سازگاری با زیرنویس فیلم ها با پشتیبانی از زبان های مختلف
- امكان هماهنگ شدن با پلاگين هاي Winamp
- نمایش فیلم های سه بعدی با بهترین کیفیت
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

فا24 بازدید : 25 چهارشنبه 28 تیر 1391 نظرات (0)

طبق آن چیزی که پیش بینی می شد تنها پس از چند ماه از ارائه نسخه 4 از نرم افزار Mozilla Firefox ، شرکت سازنده سیاست هایش را تغییر داده و در طول هر چند هفته نسخه ی جدیدی از مرورگر محبوب خود را تولید می کند. نسخه جدید به تازگی ارائه شده است و پیش بینی می شود تنها در چند هفته آینده نسخه بعدی هم از راه برسد. باید ببینیم سیاست های جدید موزیلا آیا به موفقیت هرچه بیشتر این شرکت خواهد انجامید یا خیر.
از مدت ها قبل طی پیش بینی هایی که میشد موزیلا قصد داشت تا علاوه بر بهبود سرعت و کارآیی این مرورگر تغییرات زیادی را هم در واسط کاربری دهد تا علاوه بر قدرت و کیفیت کاربران بتوانند با یک واسط کاربری جذاب تر از گذشته به گشت و گذار در اینترنت بپردازند و مطابق همین پیش بینی ها این نسخه مانند همان چیزی که از قبل به واسطه عکس های متعدد به نمایش در آمده بود این نسخه ارائه گردید. نسخه ی جدید به دلیل سازگاری بسیار ویژه ای که با موتورهای پردازشی در کدها به زبان های مختلف دارد با سرعتی بسیار بالاتر صفحات را بارگزاری خواهد کرد و این مورد برای کاربران که به مراتب از سرعت های نسبتا پائین بهره می برند بهترین خبر و هدیه خواهد بود. اما مهم ترین تغییر که همان اعمال تغییرات در واسط کاربری است در بهینه سازی عملکرد ها و همچنین بهبود آن ها نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. سازگاری هرچه بهتر با جاوا و کدهای آن و نسخه 5 از HTML هم از نکات بسیار قابل توجهی است که در نسخه جدید فایرفاکس به چشم می خورد. کش نمودن بخش هایی از سایت ها که اکثر مواقع ثابت هستند برای بارگزاری هرچه سریعتر در دفعات بعدی بازگشایی یکی از جالب ترین نکاتی است که شاید نکته پیچیده ای در آن وجود نداشته باشد اما با همین عمل ساده هم سرعت بسیار بهبود خواهد یافت.
Mozilla Firefox در این نسخه طرح نوینی از Add-on ها و مدیریت و تنظیمات آن ها را به نمایش گذاشته و طوری عمل نموده که کاربران ساده تر از گذشته بتوانند پلاگین های دلخواه خود را که تعدادشان حالا از هزاران هم فراتر رفته را نصب و با قدرت بیشتری به مرور وب بپردازند. Index کردن DB ها برای کانکت شدن سریعتر به اطلاعات موجود برروی سرورها هم از جالب ترین تکنولوژی هایی است که در این نسخه دیده می شود. عدم Crash شدن های متعدد که به دلایل مختلف در نسخه های قبلی به وجود می آمد در این نسخه دیده می شود به طوری که شاید نسبت به قبل به هیچ وجه موزیلا فایرفاکس Crash نشود یا حداقل تعداد آن ها بسیار پائین باشد. نسخه جدید نسبت به قبل سه قابلیت اصلی را تقویت کرده است ؛ سریعتر شده ، راحت تر قابل استفاده است و بازهم سریعتر عمل می کند ؛ این که سریعتر عمل می کند به این خاطر است که با جاوا و کدهای مربوط به آن بسیار سازگارتر شده است. سازگاری کامل با نسخه 3 از CSS که پایه اصلی طراحی ها در وب است از نکات بسیار مهم و قابل توجه برای کاربران علل الخصوص برنامه نویسان و طراحان وب است. امنیت اطلاعات و مدیریت آن ها نسبت به قابل با کیفیت بیشتری ارائه شده و با توجه به کنترل هایی که کاربران به واسطه این قابلیت ها برروی اطلاعات خود دارند نسخه جدید بسیار ایمن تر از نسخه های قبلی عمل خواهد کرد.
اما یکی از مهم ترین و موفق ترین قابلیت هایی که در این نسخه از مرورگر روباه بنیاد موزیلا به چشم می خورد پشتیبانی از فرمتی است که برای ویدئوهای تحت وب که کیفیت بسیار بالایی دارند و از فرمتی به نام WebM استفاده می کنند ؛ این قابلیت بسیار مهم به کاربران این اجازه را می دهد که این فرمت ویدئویی آنلاین را به راحتی اجرا کرده و با کیفیت بسیار بالا به نظاره بنشینند ؛ این فرمت که در آینده ای نزدیک بیشتر از آن نام برده خواهد شد علاوه بر کیفیت بالا حجم مناسبی هم برای فایل ها در نظر می گیرد که مطمئنا برای لود صفحات بسیار مناسب تر از بقیه گزینه ها ویدئویی خواهد بود. برای نمونه فایل ویدئویی که از سوی سایت موزیلا برای معرفی این نسخه در نظر گرفته شده است با کیفیت بالای تصاویر که اندازه آن 720*1280 است کمتر از 8 مگابایت حجم دارد در صورتی که همین کیفیت بالای تصاویر اگر با فرمت های دیگر تعریف می شد به مراتب حجم بیشتری را طلب می کرد.
نسخه جدید از Mozilla Firefox از وب سايت قدرتمند آسان دانلود آماده دانلود شده است ؛ نسخه فارسی در ادامه برای دانلود کاربران عزیز فارسی زبان قرار گرفت. هرچند طبق زمابندی های جدید موزیلا ، قرار است نسخه های بعدی تنها طی چند ماه آینده رونمایی شوند اما همین نسخه جدید هم می تواند گام بلندی برای پیروزی بر IE بردارد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Mozilla Firefox:
- واسط کاربری جدید و جذاب تر نسبت به قابل
- سرعت بسیار بالا در بارگزاری صفحات وب
- داراي قابليت ‏Tabbed Browsing (باز شدن تمام صفحات در يك صفحه)
- امنيت بالا در محيط نا امن اينترنت
- جلوگبري از خطرات احتمالي Spy-Ware ها و دزدان
- جلوگيري از باز شدن صفحات تبليغاتي بي مورد(Popup - bloker)
- محافظت از پسوردها و رمز هاي عبور خصوصي و امنيتي
- مدیریت حرفه ای تر Add-on ها
- استفاده ساده تر از نرم افزار
- پشتیبانی از HTML نسخه 5
- پشتیبانی از نسخه 3 CSS
- امکان سازگاری با فرمت ویدئویی WebM
- کاهش بسیار محسوس Crash ها در استفاده از این نسخه
- سازگاری مثال زدنی با جاوا اسکریپت برای بارگزاری هرچه بهتر صفحات
- آنلاین بودن همیشگی و عدم قطع شدن سوکت های ارتباطی (اجرای بهتر بازی ها و چت کردن)
- امکان نمایش تمام صفحه ویدئوها
- امکان مشاهده آفلاین صفحات از قبل کش شده
- کش بخش هایی از سایت ها که معمولا ثابت هستند
- انعطاف پذیری بسیار بالای نرم افزار در مواجه با سلایق مختلف
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

فا24 بازدید : 24 چهارشنبه 28 تیر 1391 نظرات (0)

در کنار مرورگرهای رایجی که امروزه میان کاربران بسیار محبوب هستند و معمولا کاربران برای وبگردی از آن ها بهره می گیرند نرم افزارهایی همچون Comodo Dragon هستند که توانایی وبگردی با سرعت بالا و امنیت فوق العاده را به کاربران می دهند. این مرورگر هم با توجه به این که شاید آنچنان رایج و محبوب نیست اما توانایی وبگردی با نهایت امنیت و سرعت را به کاربران هدیه می دهد. سیستم نو و جدیدی که در موتورهای پردازشی در این ابزار تعبیه شده سبب افزایش امنیت و عدم ازدست رفتن اطلاعات در وبگردی می شود ؛ در حقیقت این مرورگر برپایه گوگل کروم طراحی شده است با این تفاوت که هیچکدام از مشکلات مرورگر معروف گوگل را نداشته و به نوعی تصحیح شده این مرورگر معروف است که با نامی دیگر عرضه شده است.
سازگاری با انواع پروتوکل ها و استانداردهای تحت وب که امروزه به آن اهمیت زیادی داده می شود در این مرورگر به صورت بهینه شده قابل دسترس است. سازگاری با پروتوکل های ایمنی همچون SSL باعث خواهد شد تا کاربران در پرداخت های الکترونیکی با خیالی راحت به جا به جایی حساب های خود بپردازند. کاهش استفاده از منابع سخت افزاری هم بسیار اهمیت دارد که Comodo Dragon با استفاده از الگوریتم های جدید کمترین منابع را از سیستم اشغال می کند. نسخه ی جدید و تکامل یافته این ابزار قدرتمند به تازگی عرضه شده است که پیشنهاد می کنیم حتما این مرورگر جالب و جذاب را دریافت کرده و پایداری و امنیت در آن لذت ببرید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Comodo Dragon:
- امنیت بالا در وبگردی با استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها
- سرعت بالا در وبگردی
- سازگاری با همه پروتوکل های ایمن نظیر SSL
- سازگار با انواع استانداردهای تحت وب
- واسط کاربر پسند نرم افزار
- استفاده از پایه و اساس مرورگر کروم
- کمترین استفاده ممکن از رم و پردازنده
- استفاده آسان از تمامی قسمت ها و تنظیمات نرم افزار
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

فا24 بازدید : 27 چهارشنبه 28 تیر 1391 نظرات (0)

آهنگ جديد و بسیار زيباي عمران طاهري به نام نجات با 3 كيفيت متفاوت . . .

l ترانه سرا و آهنگساز : ناصر عبداللهي - تنظيم کننده : عمران طاهري l

l ويولون : بابك شهركي - گيتار كلاسيك : فرشيد ادهمي - ضبط : استديو پارت تهران l

فا24 بازدید : 29 چهارشنبه 28 تیر 1391 نظرات (0)

آلبوم جديد و فوق العاده زيبا و شاد آرمين نصرتي به نام بخاطر تو با 3 كيفيت متفاوت . . .

l خوانندگان مهمان : صادق محمدی - مهدی قائم - عزت زاهدی - پارسا اس اچ l

l ترانه سرا : مهدی رضائی - میثاق - آرمین نصرتی - تنظیم میکس و مسترینگ : آرمین نصرتی l

l تکست انگلیسی : هدی - ویولون : فرخ اعتمادی - کُر : خانم نیکو - عکس امیر انصاری l

تعداد صفحات : 10

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 18
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 35
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 53
  • بازدید ماه : 168
  • بازدید سال : 1,039
  • بازدید کلی : 32,417