loading...
FA24 | دانلود موزیک جدید , آهنگ و آلبوم جدید و مجاز رایگان
فا24 بازدید : 39 پنجشنبه 29 تیر 1391 نظرات (0)

Titanics Keys to the Past عنوان یکی دیگر از سری بازی های فکری و Hidden Object شرکت نام آشنای بیگ فیش گیمز می باشد که در این نسخه شما می بایست به Lillian کمک کنید تا به گذشته برگردد و اسرار کشتی تایتانیک را کشف کند . فاجعه ای که در زمان زنده بودن مادربزرگ او در حدود ۱۰۰ سال پیش رخ داده است . امیدواریم از این بازی فکری و زیبا نهایت لذت را ببرید .

فا24 بازدید : 31 پنجشنبه 29 تیر 1391 نظرات (0)

– بازی ملودی غمگین یک عنوان بسیار جذاب است که می توان آن را با بازی معروف Limbo مقایسه نمود ، بازی که بسیار شبیه به Limbo است اما با کمی سبک معمایی بیشتر و حس ماجراجویانه بهتر ، در این بازی خبری از زرق و برق بازی هایی که با هزینه های بسیار زیاد ساخته می شوند نیست ، بازی از صداگذاری بسیار خوبی بهره می برد ریتم کلی موسیقی بازی حال و هوای بسیار مرموزی دارد و بازی را بسیار جذاب کرده است ، شخصیت اصلی بازی ، دختری است که وظیفه‌اش زنده کردن موسیقی در دنیای بدون آهنگ است ، موانع بسیاری بر سر راه او قرار گرفته‌‌اند که هر کدام با ملودی خاصی باز می‌شوند و باز شدن آنها وابسته به از بین بردن دشمنان با ریتم و نظم خاص است .

فا24 بازدید : 28 پنجشنبه 29 تیر 1391 نظرات (0)

حتما شما نیز فایلی را به صورت اشتباه از هارد رایانه ی خود حذف کرده اید که بعداً به آن نیاز داشته اید ، در این مواقع استفاده از نرم افزارهای بازیابی بسیار مفید خواهد بود هرچند همیشه موثر نیستند ! برای راحتی شما عزیزان مجموعه ای از بهترین نرم افزارهای ریکاوری یا همان بازیابی اطلاعات را آماده کرده ایم که با داشتن آن ها ، می توانید انواع فایل های خود نیز اسناد ، عکس ها ، فیلم و … را از انواع حافظه ها از جمله فلش و هارد بازیابی کنید . در ادامه می توانید لیست نرم افزارهای موجود در این پک را مشاهده نمایید که تمامی آن ها به صورت FULL و آخرین نسخه هستند .

- لیست نرم افزارهای موجود دراین مجموعه :

EASEUS Data Recovery Wizard Professional v5.5.1 Final Full
Stellar Phoenix Windows Data Recovery v4.2 PRO + Serial
Undelete 360 v2.1.5.24 Full
Wondershare Data Recovery v4.1.1 Final PreCracked
RS File Recovery 3.2 Commercial Edition PreActivated
Aidfile Recovery Software v3.5.4.3 + Serial
EASEUS Data Recovery Wizard Professional v5.5.1 Final Full
EasyRecovery Professional v6.22 Final Full
Comfy File Recovery v3.2 Commercial Edition + Serial
Ontrack EasyRecovery Professional 2012 v10.0.2.3 PreCracked
Wondershare Data Recovery v4.1.1 Final PreCracked
Selkie Rescue Data Recovery v3.5 Full

فا24 بازدید : 55 پنجشنبه 29 تیر 1391 نظرات (0)

Animals United (2011) BDRip 720/1080p Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی با کیفیت عالی HD 720p می باشد|

| نسخه با کیفیت ۱۰۸۰p به زودی … |

نام انیمیشن: Animals United – پیمان حیوانات

ژانر: انیمیشن ، ماجراجویی ، کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۱

مدت زمان: ۱ ساعت و ۳۳ دقیقه

حجم: ۶۴۵ مگابایت

کیفیت: BDRip 720P

دوبله فارسی

خلاصه داستان: داستان این انیمیشن روایتگر اتحاد و همبستگی حیوانات است که به دلیل خرابکاری انسان ها ، رودخانه های سرشار از آب آن ها قطع شده است و آن ها برای یافتن آب دست به هرکاری می زنند . در این بین بیلی به کمک دوستانش سعی دارد تا همه چیز را به حالت عادی خود برگرداند و زندگی تمام حیوانات را نجات دهد که اتفاقات جالبی در این راه برای او اتفاق می افتد …

فا24 بازدید : 32 چهارشنبه 28 تیر 1391 نظرات (0)

در صورتی که در اینترنت گشت و گذاري كرده باشيد حتما به سايتهائي برخورد كرده ايد كه براي ديدن آن سايت شما احتياج به نصب كردن Macromedia Flash Player را داريد تقریباً کمتر صفحه وبی میتوان یافت که در آن از فلش استفاده نشده باشد. فرمت فلش و نرم افزار بزرگ Flash كمپاني ماكرومديا از جمله فرمتها و نرم افزارهاي زيباي و دوست داشتني دنياي كامپيوتر مي باشند كه در كمتر وب سايتي شما اثري از اين فرمتهاي كم حجم و توانا نمي توانيد بيابيد. كمپاني بزرگ ماكرومديا چند وقتي است كه تمامي امتيازات خود را به كمپاني بزرگ و آشناي Adobe واگذر كرده است تا من بعد ديگر نرم افزار Flash را از نسخه هاي بعد با نام Adobe Flash Player بشناسيد. نرم افزار فلاش پلیر (Flash Player) این امکان را فراهم می آورد تا برنامه نویسان و توسعه دهندگان صفحات فلاش با افزودن تصاویر ویدیویی، متن، صدا و دیگر افکتهای گرافیکی به فایل های خود، برنامه هایی جذاب تر را آماده نمایند.

فا24 بازدید : 34 چهارشنبه 28 تیر 1391 نظرات (0)

مرورگر وب جدید گوگل کروم از شاخص های امنیتی مهمی برخوردار است که باعث می شود گوگل از این نظر آنرا با مرورگر اپل سفری، موزیلا فایرفاکس و نسخه جدید اینترنت اکسپلورر مقایسه کند.مرورگر کروم از چهارچوب مشابه دیگر مرورگر ها بهره برده است. بویژه در استفاده از تکنیک تهیه لیست سیاه از سایت های مخرب و روش گشت وب سایت ها در پشت لایه های امنیتی از جمله درون "جعبه شنی" و مرور ناشناس اینترنت. گوگل با ارائه گوگل کروم وارد بازار مرورگرهای وب شده است که هنوز انحصار آن در دست مایکروسافت اینترنت اکسپلورر می باشد. اما آیا این تفاوت های امنیتی کروم باعث می شود این مرورگر در جلوه کاربران متمایز ظاهر شود؟ گوگل کروم از قابلیتی معرفی شده در Internet Explorer 8 بهره می برد با نام مرور نا شناس (Incognito) که اجازه میدهد کاربر در این وضعیت با مرور وب سایت ها هیچ رد پایی از خود بر جای نگذارد حتی فایل های کوکی فقط تا هنگام باز بودن پنجره جست و جو در سیستم زنده خواهند بود.همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. این جعبه شنی در واقع به مفهوم ساده به معنی آن است که هنگامیکه یک مهاجم سعی می کند به درون مرورگر نفوذ کند و بتواند از طریق آن به فایل های سیستمی و ریجستری دسترسی پیدا کند، مرورگر در وضعیت جعبه شنی کار را برای مهاجم سخت تر می کند زیرا وی میبایست اکنون راهی نیز برای دور زدن جعبه شنی فراهم کند. به این طریق که جهبه شنی از ترجمه و تغییر فایل ها توسط موتور نمایش دهنده صفحات وب جلوگیری می کند و

فا24 بازدید : 29 چهارشنبه 28 تیر 1391 نظرات (0)

SMPlayer یک پلیر چند رسانه ای بسیار ساده اما حرفه ای است که توانسته با قابلیت های متعددش جوایز زیادی را هم کسب کند. این پلیرساده که توانایی پخش و اجرای انواع فرمت های صوتی و تصویری را دارد امکان اجرای دی وی دی فیلم ها با بهترین کیفیت را هم امکان پذیر می سازد. نرم افزاری که به واسطه داشتن گرافیک مناسب از لحاظ ظاهری دسترسی به منوها و گزینه ها را در خود نرم افزار بسیار آسان می کند.
نمایش فیلم ها و موزیک ها به صورت آنلاین از اینترنت ، اجرای انواع فرمت ها و کدک های فشرده شده ، هماهنگی با زیرنویس ها و قابلیت اجرای تنظیمات شخصی در تمامی قسمت های نرم افزار از جمله مهم ترین مواردی هستند که در SMPlayer به چشم می خورند. جالب است که این ابزار بیش از 20 زبان زنده دنیا را هم پشتیبانی می کند.

فا24 بازدید : 29 چهارشنبه 28 تیر 1391 نظرات (0)

شاید زیاد پیش آمده باشد که متنی را در نرم افزار معروف شرکت مایکروسافت یعنی Word تایپ نموده باشید و بخواهید آن متن را پپرینت بگیرید اما فونت ها و تنظیمات شما تغییرات زیادی کرده باشد. راهی وجود دارد که دیگر این مشکل پیش نیاید و آن هم تبدیل فایل ها به فرمت PDF است . زمانی که متنی به این فرمت تبدیل شود برای همیشه و برروی هر سیستمی با همان تنظیمات اولیه ظاهر می شود.
چگونگی تبدیل فایل ها به فرمت PDF توسط نرم افزار های خاصی صورت می گیرد . اساس کار این ابزار ها به این صورت است که این این نرم افزار ها در هنگام نصب یک پرینتر مجازی هم نصب می نمایند که با استفاده از آن ها می توان هرفایلی را که قابلیت پرینت داشته باشد را به فرمت PDF تبدیل نمود. نرم افزاری با نام Doc Word To PDF Converter وجود دارد که زمانی که نصب می شود به شکل منویی اضافی در نرم افزار Word قرار می گیرد . زمانی که برروی این منو کلیک شود بدون کوچکترین خظایی فایل مورد نظر را به PDF تبدیل می نماید .
اما مهم ترین قابلیتی که این نرم افزار نسبت به نرم افزارهای مشابه دارد این است که به بهترین شکل ممکن متن را به فرمت PDF‌ تبدیل می کند .زیرا بیشتر نرم افزار های مشابه بعضی از فونت ها را به درستی تبدیل نمی کنند که این بزرگترین مشکل آن ها می باشد .

فا24 بازدید : 36 چهارشنبه 28 تیر 1391 نظرات (0)

نرم افزار Photo Recover-Center یکی از قدرتمندترین ابزارها برای بازیابی تصاویر حذف شده از انواع حافظه هاست که با دارا بودن قابلیت های فراوان و پشتیبانی از انواع فرمت ها خیال کاربران را برای بازیابی تصاویر حذف شده تا حدود زیادی راحت می کند. این ابزار کم حجم و سبک که از یک واسط کاربری ساده هم بهره می برد با انواع حافظه ها که دیسک های سخت ، دیسک های نرم ، انواع حافظه های فلش و ... نیز می شود سازگاری دارد. سرعت بالا در اسکن و بازیابی تصاویر با کیفیت و سنگین هم از نکات دیگر استفاده از این ابزار به شمار می رود.
تقریبا تمامی فرمت های تصویری در دسترس این ابزار بوده و قابلیت شناسایی و پیش نمایش از انواع عکس ها را دارد. Photo Recover-Center به راحتی هم قابل بهره برداری می باشد. به سادگی می توان با استفاده از Wizard تعبیه شده در نرم افزار حافظه مورد نظر و فرمت های دلخواه را انتخاب و شروع به اسکن کرد تا فایل های حذف شده یکی یکی نمایش داده شوند.

فا24 بازدید : 37 چهارشنبه 28 تیر 1391 نظرات (0)

شاید امروزه کمتر سیستمی را بتوان یافت که برروی آن حداقل یک نرم افزار امنیتی نصب نشده باشد و یا به طرق مختلف از لحاظ امنیتی محافظت نشود. اکثر سیستم های رایانه ای حداقل برروی سیستم عامل خود یک آنتی ویروس یا بسته نرم افزار دارند تا در صورت مواجه با انواع فایل های مخرب آن ها را حذف کند، حال این که کدام بسته امنیتی را انتخاب کنیم شاید کمی دشوار به نظر می رسد. شاید اگر این سوال 5 سال قبل مطرح می شد کار زیادی سختی نبود اما حالا چون برندها و شرکت هایی که تولید کننده بسته های امنیتی بسیار هستند کمی کار دشوارتر خواهد بود چراکه باید از میان این همه نام یکی را به عنوان ایمن ترین انتخاب کرد. اگر بخواهیم خصوصیات یک آنتی ویروس یا بسته امنیتی موفق را برشمریم چند قابلیت است که باید از آن ها یاد کرد. تامین امنیت در زمینه های گوناگون ، به روزرسانی های سریع ، شناسایی سریع فایل های مخرب ، تامین امنیت در اینترنت و گزینه های دیگر که البته از درجه کمتری در اهمیت برخوردارند. شاید یکی از بسته های امنیتی که می تواند در این زمینه جز بهترین گزینه ها باشد محصولی است که از لابراتورهای Kaspersky خارج شده و Kaspersky Internet Security نام گرفته است.
بسته امنیتی فوق العاده کاملی که امروزه در سراسر جهان به عنوان یکی از محبوب ترین بسته های امنیتی شناخته می شود. این بسته امنیتی که قادر است نهایت امنیت را در سیستم های رایانه ای با خود به همراه آورد توانایی شناسایی جدیدترین فایل های مخرب را دارا بوده و با سرعتی بالا امکان شناسایی و حذف آن ها را به کاربران می دهد. نسخه ی جدید محصولات شرکت Kasperasky یعنی Antivirus و Internet Security به تازگی ارائه شده است. این دو محصول که نسبت به قبل با تغییرات متعددی رو به رو شده اند قادرند تا به به روز رسانی های سریع و به واسطه داشتن یک User Interface جذاب و جالب کاربران مبتدی و یا حرفه ای را در داشتن سیستمی امن از هرگونه فایل مخربی یاری دهند. مهم ترین تفاوت این دو را می توان در دارابودن امکاناتی کامل تر نظیر دیوار آتش قدرتمندتر، وجود آنتی اسپم و به طور کلی تمامی ابزارهای لازم برای تامین امنیت کاربر برای حضور مطمئن در دنیای اینترنت در Kaspersky Internet Security دانست.نسخه ی جدید این دو ابزار با تغییرات جدیدی در واسط کاربری خود مواجه شده اند که البته با توجه به بهینه سازی های انجام شده باعث شده تا همین تغییرات کوچک هم با افزایش سرعت کارکرد نرم افزارها روبه رو شود. کاربران زیادی هستند که از محصولات امنیتی شرکت روسی Kaspersky استفاده می کنند، بد نیست که شما هم به آن دسته از کاربران بپیوندید تا نهایت امنیت را تجربه کنید. گروه آسان دانلود امنیت اطلاعات و فایل های خود را با محصولات Kaspersky تضمین می کند و پیشنهاد می کند تا کاربران هم این نرم افزارهای امنیتی را برگزینند.

تعداد صفحات : 10

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 18
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 64
  • باردید دیروز : 35
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 103
  • بازدید ماه : 218
  • بازدید سال : 1,089
  • بازدید کلی : 32,467